fredag 14 augusti 2015

Dålig dag

Ja inte barnen, utan jag som sitter bakom tangentbordet. Absolut ingenting känns lockande idag. Funderar på att bli en björn och gå i ide.

Min sömnrytm är totalt förstörd, jag har så svårt för att somna om när jag har blivit väckt av något. Natten som gick så åskade det, efter den första knallen lyckades jag somna om ganska snabbt, men så kom den ena knallen efter den andra.

Till slut kände jag som om nu ger jag upp försöken att få till någon bra sömn denna natten.

Ska se om jag får lust, ork eller något kanske någon annan känsla som gör att jag börjar pyssla med något kul istället för att bara låta dagen gå helt till spillo.

Den här lille djävulen får symbolisera hur jag kände mig i natt när jag inte kunde sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar