tisdag 12 april 2016

Först glädje och sedan trötthet

Vis av en viss erfarenhet så tänkte jag i söndags att efter denna glädjefyllda helg så måste det komma ett bakslag. Jodå det gjorde det, igår hängde anletsdragen nere vid fotsulorna någonstans och det var svårt att komma igång. Till skolan kom hon och hon hade gjort 3 ämnen vilket var typ 2 st mer än vad jag hade förväntat mig.


Glädjen hon känner när hon lyckas räcker tyvärr inte till för att kompensera för energiförsluten hon får när hon provar nya saker.

Jag känner en viss tillfredsställelse över att jag stod på mig när kommunen ville att kontaktpersonen och Miss W skulle träffas mitt i veckan och jag sa då att det kommer inte att fungera för Miss W blir fruktansvärt trött av nya saker och skolan tar redan idag mycket energi.


Det är bara att hoppas att hon piggar på sig under veckans gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar