måndag 21 september 2015

Nu har vi provat ut tyngdtäcke

När detta förslag kom från barnhab var det kalla handen från Miss W. Ungefär 2 månader senare tog jag upp det, när vi diskuterade det hemma så blev det lättare att förhålla sig till att man kanske behövde ett trots allt.

Efter ett tags väntan på tid så var det dags idag, eftersom jag var på studiedag på jobbet så fick Mr J följa med och prova ut ett. Men jag är ju nyfiken så första frågan som kom när jag väl var hemma igen var
 
"Vilket var bäst".

Följande kommentarer kom om bolltäcken och fibertäcken.

Det ena lät för mycket, om jag vänder mig kommer jag att vakna då. Det andra var inte skönt att ha på sig. Nå då var ju bolltäckena uteslutna.

Fibertäcket var ungefär som att ha sitt eget tyckte hon.

Sedan provade hon ett kedjetäcke och fick prova både på mjuka och hårda sidan, och mamma man kan tvätta det, man får dela det. Vi måste vara rädda om det vi får ju bara låna det. Hm, då kanske man inte kan ha hunden i sängen..................................................... alternativt så får vi köpa en mycket större säng!!!!

Så nu får vänta en månad på att få det, dom säger att inget är som väntans tider.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar