lördag 28 november 2015

Vilka ska vara med på släktkalaset?

De som brukar vara med antar jag blev mitt svar, ska den eller den vara med? Jag svarade att jag inte visste exakt vilka som förväntades vara med.

När det var dags att köra då skulle inte Miss W med, hon var orolig över vilka som skulle vara på plats. Klarar du dig själv hemma med hunden då? När hon ställdes inför det alternativet så skulle hon ju med. Hon var en riktig surpotta på vägen till kalaset. Fortsatte att muttra och bära sig åt som en 3-åring när hon kom fram. Eftersom jag inte orkade dividera så gick jag, men hon följde med in och fick vad jag förstod en trevlig kväll.

Tänk så mycket energi som gick åt att oroa sig och vräka ur sig tråkiga saker på vägen till kalaset, all den energin kunde hon använt till något roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar